Bij storingen of andere problemen met uw koffiemachine lost de Brandsma Servicedienst dit 365 dagen per jaar snel en professioneel voor u op. De Brandsma Servicedienst handelt vakkundig en de monteurs kennen de techniek van uw koffiemachine tot in de kleinste details. Het goed onderhouden van de koffiemachines is belangrijk voor de kwaliteit van het eindproduct. Met een servicecontract zal de servicedienst van Brandsma Koffie uw koffiemachine, plus eventuele overige apparatuur, jaarlijks voorzien van onderhoud. Hierbij wordt het Brita waterfilter vervangen, wordt de machine grondig nagekeken en goed afgesteld, worden de onderdelen gesmeerd en indien nodig (preventief) vervangen.
Wist u dat onze monteurs zorgen voor een perfect afgestelde machine zodat u en uw gasten altijd kunnen vertrouwen op heerlijke koffie?
Bij Brandsma Koffie kunt u kiezen uit 2 servicecontracten. Het All-in contract is volledige ontzorging naast het preventieve onderhoud. Het basis contract bestaat uit preventief onderhoud, het arbeidsloon en de voorrijkosten. Voor beide contracten geldt dat de technische telefonische support van maandag – zondag van 08.30 – 17.00 uur voor u klaar staat. Wilt u weten welk contract het beste bij uw machine past? Wij informeren u hier graag over.
Bij een All-in service- en onderhoudscontract – maximaal 5 jaar op nieuwe machines – wordt er door Brandsma Koffie preventief onderhoud aan uw koffiemachine uitgevoerd en helpt onze servicedienst u op werkdagen bij storingen en andere problemen met uw apparatuur. Er worden geen voorrijkosten, arbeidsloon en kosten voor onderdelen in rekening worden gebracht (m.u.v. het Brita waterfilter). Een storing in het weekend? Ook dan staan we voor u klaar!*
AanvragenBij een Basis service- en onderhoudscontract – maximaal 8 jaar op nieuwe machines -wordt er door Brandsma Koffie preventief onderhoud aan uw apparatuur uitgevoerd en zorgen wij ervoor dat u geholpen wordt bij storingen of andere problemen met uw koffiemachine. U betaalt bij dit contract geen voorrijkosten en arbeidsloon. Wel zullen de gebruikte onderdelen , m.u.v. klein materiaal, in rekening worden gebracht die tijdens het preventief onderhoud of bij een storing moeten worden vervangen. Een storing in het weekend? Ook dan staan we voor u klaar!*
AanvragenHeeft u geen contract en een storing? Afhankelijk van de machine, kunnen wij u helpen. Wij brengen hierbij de voorrijkosten, uurloon en de gebruikte onderdelen in rekening. Een storing in het weekend? Ook dan zijn we beschikbaar.*
Wist u dat al onze monteurs in het bezit zijn van een SCA Intermediate Barista diploma? SCA vertegenwoordigt duizenden koffieprofessionals, van boer tot barista, over heel de wereld. Het is de verbindende kracht tussen de specialty coffee industrie en de professionals die hierin werken. Met dit diploma weten de monteurs volgens de parameters van de SCA te werken. Ze zorgen voor een perfect afgestelde machine en randapparatuur en zorgen voor een constante kwaliteit van uw koffie.
Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0515-572561 (optie 2) of meldt uw storing via servicedienst@brandsmakoffie.nl. Wij zorgen ervoor dat de storing snel en vakkundig verholpen wordt!
*De storingsdienst van Brandsma Koffie is in het weekend bereikbaar op:
Vrijdag van 17:00 – 21:30 uur
Zaterdag van 08:30 – 21:30 uur
Zondag van 08:30 – 21:30 uur
Indien de storing telefonisch niet te verhelpen is, kan de monteur op uw verzoek tussen 08:30 en 17:00 uur uitrijden om op locatie de storing te verhelpen. Mocht de storing dermate urgent zijn, wordt in overleg de afweging gemaakt of er buiten bovengenoemde tijden wordt uitgereden.
Wanneer de monteur moet uitrijden, gelden de volgende tarieven:
Vragen? App Jorrit